پاسخ به چند سوال درباره لباس هایی که به تن می کنیم

لباس شب مناسب
چگونه یک لباس شب مناسب برای خود بخریم؟
۵ مرداد ۱۳۹۸
بور شدن لباس های مشکی
راهكارهايي براي عدم بور شدن لباس های مشکی
۹ مرداد ۱۳۹۸

آبشکی لباس های نوبوی کلر مایو

گاهی مشتریان خشکشویی ناتا سوالات عمومی ای را درباره لباس و پارچه می پرسند که به نظرم می تواند سوال همه مردم باشد. این سوالات ممکن است در ذهن همه ما شکل گیرد به همین دلیل هم تصمیم گرفتم که این سوالات و پاسخ های درست را در وب سایت ناتا منتشر کنم تا عده بیشتری آن را بخوانند. 

آبشکی لباس های نو آري يا نه؟

حقیقت آن است که زنان نسبت به پاکیزگی و آبکشی لباس های نو حساست ویژه تری دارند. مادر خودم جزو کسانی که هرگز لباسی را پیش از یک بار آب کشیدن به تن نمی کند. و بگذارید خیالتان را راحت کنم که این کار منافع زیادی برایتان دارد. از جمله توصیه متخصصان پوست نسبت به اینکه با آبشکی لباس های نو ، مواد اضافه و مضر آن را از لباس حذف می کنید و مانع از آسیب به پوست تان می شوید.

آبشکی لباس های نو آري يا نه؟

آبشکی لباس های نو آري يا نه؟

یکی دیگر از مزایای آبکشی لباس های نو این است که اگر لباستان رنگی و جزو آن دسته از البسه ای باشد که رنگ پس می دهد، با یک بار آبکشی لباس های نو مانع از رنگی شدن پوست تان خواهید شد. و این توصیه دو برابر می‌شود وقتی پای لباس های زیر یا مایو های شنا به میان می آید.

از سوی دیگر شما نمی دانید که پیش از شما چند نفر دیگر آن لباس نو را برای پرو به تن کرده اند و از بیماری های پوستی احتمالی آنها بی خبرید. پس بله، لطفا قبل از اینکه لباس نوی خود را به تن کنید، آن را آب بکشید.

چگونه بوی کلر مایو را از حذف کنیم

بوی کلر مایو هم از آن دغدغه هایی است که همه را آزار می دهد. حس اینکه مایوی زیبای مان –که احتمالا پول زیادی هم بابتش پرداخته ایم- بوی مواد شیمیایی بدهد، لذت ورزش در آب را کم می کند.

چگونه بوی کلر مایو را از حذف کنیم

چگونه بوی کلر مایو را از حذف کنیم

اما من راهکارهایی دارم که می توانید با به کار بستن آنها می توانید از شر بوی بد کلر خلاص شوید. مهم ترین نکته درباره بوی کلر مایو این است که بعد از شنا بلافاصله آن را با دست بشویید. این کار از باقی ماندن مواد شیمیایی و باکتری در مایو پیشگیری می کند. برای این کار هم از شوینده های بسیار ملایمی که از آنها برای شستن لباس زیرتان استفاده می کنید، کمک بگیرید. فقط یادتان باشد که ابدا از آب داغ یا حتی گرم برای شستن مایو استفاده نکنید. در ضمن اگر بوی کلر خیلی زیاد و زننده بود، خیساندن آن در مایع شوینده و آب خنک میتواند موثر باشد. در مرحله آخر آبکشی هم مایو را نچلانید و آن را در فضای باز پهن کنید تا باقی مانده کلر مایو آن هم از بین برود.