خانم های شیک پوش بخوانند

نحوه شستشو و نگهداری از پارچه های طبیعی
مراقبت از لباس های کنفی و بامبو
۳۱ فروردین ۱۳۹۸
چگونه کف ماشین لباس شویی را کم کنیم؟
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

شیک پوش بودن کار سختی نیست. تنها به کمی صبر و حوصله و دقت نیاز دارد. شاید بپرسید چرا باید به عنوان یک زن شاد و موفق، به جزئیاتی درباره شیک پوشی زنانه اهمیت دهید؟ شیک پوشی زنانه مهم است چون در دراز مدت بر روحیه، اعتماد به نفس و حتی زیبایی صورت و بدن شما تاثیر می‌گذارد. اگر این را قبول ندارید، کافی است یک بار امتحان کنید و برای مدتی، توصیه های شیک پوشی خشکشویی ناتا را به کار ببرید. پس از مدتی خواهید دید که نظر اطرافیان تان تا چه اندازه درباره صورت و بدن تان متفاوت خواهد شد و این مساله را به شما متذکر می شوند. به هر حال در این مطلب هم مانند دیگر مطالب مربوط به شیک پوشی قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که شما را زیباتر، جذاب تر و شیک پوش تر نشان می دهند.

خودتان را در تمام زوایا تصور کنید

وقتی تصمیم به خرید گرفته اید و برای خرید لباس می‌روید، سعی کنید تنها نباشید. فردی را که روحیات شما را به خوبی می شناسد با خود ببرید تا ظاهرتان را در آن لباس جدید ارزیابی کند. به غیر از این، خودتان را از تمام زوایا ببینید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که برخی از لباس ها زیر نور طبیعی روز و نور چراغ در هنگام شب متفاوت به نظر می رسند. پس لباس خود را زیر نورهای مختلف امتحان کنید. همچنین به هارمونی و کنتراست رنگ پوست و رنگ لباس هم توجه کنید.

پذیرای یک ظاهر جدید باشید

استفاده از یک مدل لباس مثل ست کردن شومیز و شلوار یا مانتوهای همشکل و هم جنس با شلوار جین یا شلوار کتان شما را به تکرار می‌رساند. دقت کنید که به عنوان یک زن شما یک تابلوی هنری نیستید که باید امضا داشته باشد. شما یک موجود جاندار هستید که باید زنده و هوشمند به نظر برسید. بنابراین در هنگام انتخاب لباس یا زیورآلات و اکسسوری ها، متنوع عمل کنید. چیزهایی را انتخاب کنید که به نظرتان زیبا و بامزه هستند. همچنین در انتخاب رنگ البسه خود شجاعت به خرج دهید و رنگ هایی را که هرگز نپوشیده‌اید، امتحان کنید. شیک پوشی زنانه 

شیک پوشی زنانه مهم است چون در دراز مدت بر روحیه، اعتماد به نفس و حتی زیبایی صورت و بدن شما تاثیر می‌گذارد.

شیک پوشی زنانه مهم است چون در دراز مدت بر روحیه، اعتماد به نفس و حتی زیبایی صورت و بدن شما تاثیر می‌گذارد.

کمربندهايي برای شیک پوشی زنانه

بسیاری از خانم ها دید خوبی نسبت به لباس هایی که کمربند دارند، ندارند. این در حالی است که کمربند می تواند نقطه مثبت یک لباس شیک و جذاب به حساب بیاید. البته با این تبصره که کمربند مورد نظر تا چه اندازه با جنس پارچه لباس تان هماهنگ و متناسب است. شیک پوشی زنانه 

یک خیاط خبره پیدا کنید

هیچ چیز به اندازه لباسی که فقط برای شما دوخته شده است، از شما یک زن شیک پوش و جذاب نمی‌سازد. و احتمالا به همین دلیل هم هست که لباس های دوخته شده تا این اندازه گران قیمت هستند. در حقیقت وقتی یقه یا آستین یک لباس، یک سانتی متر کوچک یا بزرگ می شود، تفاوت عمده ای در زیبا به نظر رسیدن شما ایجاد می کند. این مساله البته زنگ خطر را برای شما هم به صدا در می آورد که مراقب دوخت لباستان باشید و آن را چندین بار پرو کنید تا اشتباهی در نتیجه نهایی رخ ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.