نكات ريز شیک پوشی و خانه داري

۱۰ جمله قصار با الهام از خشك شويي !
۴ مهر ۱۳۹۷
خشک شویی خانگی خودتان را مهیا کنید
۱۰ مهر ۱۳۹۷

شیک پوشی از نظر خشک شویی ناتا تنها شامل پوشيدن لباس هاي گران قيمت و فاخر نيست. در حقيقت بخش مهمي از شيك پوشي اين است كه لباس هايمان را چگونه و در چه شرايطي نگهداري كنيم. آنچه در ادامه مي آيد، توصيه خشك شويي ناتا براي كساني است كه دوست دارند هميشه خوش تيپ و اتوكشيده باشند.

به غير از اهميت شستشو و خشك شويي پيراهن، شلوار، مانتو، دامن و بلوزهاي مردانه و زنانه در زيباتر ديده شدن، يكي از مسائل بسيار مهمي كه به بهتر ديده شدن البسه و شيك پوشي شما كمك مي كند، اتوكشي درست لباس هاست.

نظر خشک شویی ناتا

اتوكشي لباسهايي كه مدت زيادي در كمد باقي مانده اند، اهميت زيادي دارد. اغلب ما فكر مي كنيم وقتي لباسي داخل كمد است و طي يكي دو سال گذشته استفاده نشده، تميز است. اين در حالي است كه لباس داخل كمد، تميز به نظر مي رسد و چون به طور كامل محفوظ نيست، پر از گرد و غبارهايي است كه با چشم ديده نمي شوند. به خصوص در هواي تهران كه گرد و خاك و غبار بسيار زيادي دارد و همين مساله در شكل و ظاهر لباس پس از اتوكشي تاثير بسيار زيادي مي گذارد.

شيك پوشي

نظر خشک شویی ناتا

اگر به عنوان كسي كه به شيك پوشي خود اهميت مي دهيد، قصد داريد اين نوع لباس ها را براي اتو يا بخار مجدد به خشك شويي ناتا بسپاريد، حتما به اين نكته كه اين لباس براي مدت طولاني در كمد مانده و خاك آلود است، اشاره كنيد. به اين دليل كه همان گرد و خاك اندك در مجاورت مقدار كمي رطوبت اتو به گِل تبديل مي شود و خطوط ريزي را روي لباس ايجاد مي كند كه زرد يا قهوه اي هستند.

نظر خشک شویی ناتا

اين مساله اگرچه در لباسهاي تيره به وضوح و به شدت ديده نمي شود اما اين خطوط زرد يا قهوه اي در لباسهاي روشن به خوبي ديده و باعث مي شود كه البسه بدقيافه به نظر برسند. حال آنكه اگر متصدي خشك شويي همين نكته كوچك را بداند، راه حل پيشگيرانه اي را در نظر مي گيرد و مي تواند پيش از اتو كردن، گرد و خاك روي لباس را با ابزارهاي مخصوصي همچون خشك كن بزدايد و خوش پوشي و شيك پوشي را تكميل كند.

نظر خشک شویی ناتا