آيا همه لباس ها در خشك شويي ناتا بدون آب شسته مي شوند؟

شستشوي ترمه در خانه يا شستشوي ترمه در خشك شويي ناتا؟
۱۴ شهریور ۱۳۹۷
در بزرگ ترين خشك شويي دنيا چه مي گذرد؟
۱۸ شهریور ۱۳۹۷

آيا همه لباس هايي كه به واسطه خدمات آنلاين خشك شويي ناتا آمده اند، بدون آب شسته مي شوند؟

شستشو و تميز شدن لباس ها در شعبه سهروردي خشك شويي ناتا شامل موارد متعددي مي شود و شستشوي لباس بدون آب، تنها شيوه تميز كردن لباس ها نيست. خدمات آنلاين خشك شويي ناتا از شيوه هاي ديگري از جمله عملیات ترشویی نيز براي شستشوي انواع لباس، پرده، پتو و …. استفاده مي كند.

درواقع عملیات ترشویی در خشك شويي ناتا مشابه همان كاري است كه ماشین های لباس شویی خانگی انجام مي دهند. در اين شيوه ابتدا مشتري، با استفاده از خدمات آنلاين خشك شويي ناتا، لباس هايش را براي شستشو يا خشك شويي به ناتا مي فرستد و سپس، متصديان خشکشویی ناتا، لباس ها را بر اين اساس كه به خشك شويي نياز دارند يا ترشويي، تفکیک مي كنند.

زماني كه مشخص شد كدام لباس ها بايد با كمك آب و مواد شوينده مناسب شستشو شوند، ترشويي با تجهیزات مناسب در ماشين هاي لباسشويي صنعتی و در شرایط سازگار با انواع لباس در شعبه سهروردي خشك شويي ناتا آغاز مي شود. 

نكته قابل توجهي كه نبايد آن را فراموش كنيم اين است كه عملیات ترشویی در واقع پس از دو عملیات آبگیری لباس و خشک کردن پایان می گیرد، مساله اي كه در عملیات شستشوی خانگی، به صورت کامل انجام نمي شود و  مي تواند به لباس ها صدمه وارد کند.

در عمليات ترشويي يا شستشوي لباس بدون آب كه يكي از شيوه هاي شستشو در شعبه سهروردي خشك شويي ناتاست، گرفتن مايع شوينده از لباس و همچنين گرفتن آبي كه در لباس جمع شده، بخشي از كار محسوب مي شود. زماني كه عمليات ترشويي يا آبشويي تمام مي شود، نوبت به آبگيري لباس ها مي رسد اما انجام اين كارها در خشك شويي ناتا متفاوت از روندي است كه در خانه انجام مي شود چراكه بعضي البسه بنا به جنس و مقاومتشان در خشك كن و بعضي ديگر در دماي محيط خشك مي شوند.

در حقيقت، مهمترين دغدغه شعبه سهروردي خشك شويي ناتا در هنگام ترشويي لباس ها زماني است كه بايد آب لباس ها گرفته شود چون اگر آب در لباس بماند يا به موقع از لباس خارج نشود، تبديل به زردآب يا لكه هاي سرسخت تبديل مي شود و در نهايت لباس را تخريب مي كند.

در لباس هاي سنگين مثل لباس هاي بافتني و بلوزهاي زمستاني، وزن آب باعث مي شود كه اين دسته از لباس ها خراب شوند، به خصوص اگر خوب آبگيري نشوند، فرم و شكل لباس از بين مي رود.

وقتي اين دسته از لباس ها در خانه شسته مي شوند، چون آن مدت زماني كه صرف تبخير آب و خشك شدن لباس مي شود، طولاني است و آبگيري به سرعت انجام نمي شود، به فرم لباس صدمه  مي زند.

بنابراين اگر مي بينيد لباس هاي زمستاني تان باوجود اينكه مارك دار و گران قيمت هستند، بعد از مدتي از ريخت و قيافه مي افتند، به دليل جنس بد البسه تان نيست، اين اتفاق به دليل عدم شستشوي درست، عدم خشك شويي يا عدم آب گيري به موقع است و بهتر است كه از آنلاين خشك شويي ناتا كه شامل شستشوي لباس بدون آب مي شود، استفاده كنيد.