قوانین شیک پوشی برای آقایان

نکاتی برای اینکه به خشک شویی مراجعه نکنیم
نکاتی برای اینکه به خشک شویی مراجعه نکنیم
۹ دی ۱۳۹۷
اشتباهات رایج در هنگام شستشوی لباس ها
۱۵ دی ۱۳۹۷

نکات شیک پوشی برای آقایان
پیراهن های یقه دار
پیراهن یقه دار یکی از قوانین شیک پوشی برای آقایان و از مواردی است که مردان را شیک پوش نشان می‌دهد. در این مطلب به بررسی این قانون از سری قوانین شیک پوشی آقایان می پردازیم.

حقایقی جالب درباره خشک شویی

پیراهن یقه دار دکمه ای، از منظر قوانین شیک پوشی برای آقایان یک لباس راحتی محسوب می شود. بنابراین اصل شماره یک این است که نباید با کت و شلوار که یک لباس کاملا رسمی است، پوشیده شود. اما می توان پیراهن یقه دار دکمه ای را با یک کت تک و شلواری تیره رنگ ست کرد.

قوانین شیک پوشی برای آقایان

قوانین شیک پوشی برای آقایان

قوانین شیک پوشی برای آقایان می‌گوید می‌توانید پیراهن یقه دار دکمه ای را با یکی از این ترکیب‌ها نیز بپوشید:
یک شلوارهایی که کمی کهنه شده اند. دو: شلوارهای جین و سه: یک ژاکت تک اسپرت.

همچنین پیراهن یقه دار دکمه ای روی یک تی شرت ساده یا پوشیدن یک ژاکت اسپرت روی پیراهن یقه دار دکمه ای شما را جزو مردان خوش پوش قرار می دهد.

قوانین شیک پوشی برای آقایان چه کراواتی را توصیه می کند؟
با توجه به قوانین شیک پوشی برای آقایان می‌توانید کراوات مناسبی هم با پیراهن‌های یقه دار دکمه ای ست کنید. البته در این باره باید دقت کنید که چه نوع کراواتی انتخابی می کنید.
کرواتی که با یک پیراهن یقه دار دکمه ای که در موقعیت های غیررسمی پوشیده می شود باید ساده باشد.

قوانین شیک پوشی برای آقایان

قوانین شیک پوشی برای آقایان

همانند کراوات هایی که از پشم فراوری شده یا پارچه های کرکی یا حتی ابریشم دوخته شده اند. البته در عین حال باید به طرح های این کراوات ها هم دقت کنید. چراکه کراوات ها با طرح های عجیب غریب و بامزه از منظر قوانین شیک پوشی آقایان طرد شده هستند.

کروات هایی برای ست شدن با پیراهن های یقه دار دکمه ای مناسب هستند که طرح های یکدست و ساده داشته باشند. مثلا کراوات‌های راه راه از نظر قوانین شیک پوشی برای آقایان می‌توانند خیلی خوب با این نوع پیراهن‌ها هماهنگ شوند.

نکات شیک پوشی برای خانم ها