پاسخ همه سوالاتی که درباره رنگرزی لباس در خشکشویی ناتا باید بدانید

لباس های چرمی و راه های نگهداری و مراقبت از چرم
۱ آبان ۱۳۹۷
وقتی من هم دلگیر می شوم
۵ آبان ۱۳۹۷

پاسخ همه سوالاتی که درباره رنگرزی لباس در خشکشویی ناتا باید بدانید
رنگرزی لباس در خشکشویی ها عملیات پیچیده ای است و مشتریانی که از خدمات آنلاین خشکشویی ناتا استفاده می کنند، سوال هایی در این باره دارند که خشکشویی ناتا در ادامه به آنها پاسخ می دهد.
آیا لباس ها پس از رنگ شدن در خشکشویی ناتا کوچک می شوند یا به اصطلاح آب می روند؟
پاسخ خشکشویی ناتا در خیابان سهروردی جنوبی: بعضی از لباس ها پس از رنگ شدن در خشکشویی به اندازه یک سایز، کمتر یا بیشتر از یک سایز کوچک می شوند ولی این اتفاق، مخصوص لباس های خاص و مشخصی است و متصدیان خشکشویی بلافاصله متوجه می شوند و میتوانند شما را در این باره راهمایی کنند. مثلا ممکن است سایز لباس های پشمی یا لباسهایی که در آنها نخ پشم به کار رفته بیشتر از یک سایز هم کوچک شود چون خاصیت پشم این است که در اثر حرارت، جمع می شود. بنابراین، همه لباس ها کوچک نمی شوند و این مساله، بستگی به جنس پارچه و لباس دارد.
آیا درست است که البسه پس از رنگرزی در خشکشویی، به بدن و دیگر البسه رنگ پس می دهند؟
پاسخ خشکشویی ناتا در خیابان سهروردی جنوبی: توضیح اینکه به طور کلی، دو روش برای رنگرزی وجود دارد. شیوه سنتی که در آن، البسه در پاتیل رنگ می شوند و طی مراحل بعدی، رنگ لباس تثبیت می شود. رنگ دهی لباس در این روش ممکن است و البسه هم به بدن و به لباسهای دیگر رنگ می دهد و هم در برخورد با باران هم رنگ پس می دهد.

رنگرزی لباس در خشکشویی ناتا

اما شیوه ای که در خشکشویی ناتا برای رنگ کردن لباس به کار گرفته می شود و رنگرزی که این کار را می کند روشی را به کار می گیرد که این اتفاق برای لباس ها نیفتد. چون خشکشویی آنلاین ناتا برای انجام این عملیات، نه از پاتیل که از دیگ های بخار استفاده می کند و البسه با جوشاندن رنگ نمی شوند که بعدها رنگ پس دهند.
چرا اغلب خشکشویی ها، رنگ مشکی و سورمه ای را برای رنگرزی لباس ها پیشنهاد می دهند؟
پاسخ خشکشویی ناتا در خیابان سهروردی جنوبی: طیف های رنگی مختلفی برای رنگرزی البسه وجو دارد اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرد به این دلیل که میزان پوشانندگی رنگ هایی غیر از مشکی و سورمه ای تمام و کمال صورت نمی گیرد.
معمولا لباس هایی برای رنگرزی از طریق سیستم خدمات آنلاین خشکشویی ناتا آورده می شوند که مشکلی دارند. مثلا لباس های کهنه ای که سالم هستند و قابل استفاده اما در اثر شستشوی زیاد، کمرنگ شده اند و نیاز دارند که عملیاتی بر روی آنها به کار رود که نو به نظر برسند. به علاوه، در حال حاضر رنگ های سورمه ای و مشکی، کیفیت خیلی خوبی دارند و دارای پوشانندگی بالا هستند. سابق بر این، در روش سنتی، رنگ را می ساختند اما امروز دیگر آن روش مورد استفاده نیست و قبول سفارش رنگرزی البسه به رنگ های موجود در بازار محدود شده است.
پیشنهادهای خشکشویی ناتا در خیابان سهروردی جنوبی برای نگهداری لباس های رنگ شده
لباس هایی که یک بار در خشکشویی ناتا رنگ شده اند، باید با آب سرد شسته شوند. همچنین برای تمیز کردن لباس های رنگ شده باید از شوینده های ضعیف استفاده شود که ضعیف ترین شوینده، شامپوست. توصیه آخر هم اینکه اگر لباس رنگ شده ای را برای شستشو به خشکشویی ناتا می آورید یا از خدمات آنلاین خشکشویی ناتا استفاده می کنید، به این نکته اشاره کنید که لباس قبلا رنگ شده است.