رفوي لباس در خشكشويي ناتا

شستشوي پرده در خشك شويي
۲ مهر ۱۳۹۷
۱۰ جمله قصار با الهام از خشك شويي !
۴ مهر ۱۳۹۷

رفوي لباس در خشكشويي ناتا تعمير لباس

با كاسته شدن از تعداد خياطي هاي كوچكي كه كار عمده شان، انجام تعميرات لباس است، درخواست رفوي لباس در خشكشويي ناتا از سوي مشتريان بيشتر شده است. برخلاف آنچه بسياري از ما تصور مي كنيم، تعمير لباس در خشكشويي ناتا به «رفو»ي لباس ها محدود نمي شود بلكه كارهاي ديگري از جمله تنگ، گشاد و كوتاه كردن انواع پيراهن، شلوار، مانتو يا دامن را نيز شامل مي شود.

درواقع، رفو در لغت به معناي درست کردن و اصلاح لباس است. كتاب منتخب اللغات، رفو را اينطور معنا مي كند: پیوند شال و جامه پاره شده و سوراخ شده بنوعی که معلوم نشود و مانند اول گردد.

حال آنكه تعمير لباس به برطرف كردن پاره گي پيراهن و شلوار محدود نمي شود و دايره وسيع تري را در برمي گيرد. از اين روست كه گفته مي شود رفوي لباس در خشكشويي ناتا گستره وسيعي دارد و نه تنها رفوي لباس بلكه همه انواع تعمير لباس را در مدت زماني كوتاه انجام مي دهد.

تعمير لباس

اما چه براي سپردن تعمير لباس و چه براي رفوي لباس در خشكشويي ناتا بايد چند نكته را در نظر داشته باشيد و آنها را رعايت كنيد:

  • نكته اول اينكه، حتي براي رفو يا تعمير لباس خود نيز مي توانيد از سفارش آنلاين خشكشويي ناتا استفاده كنيد.
  • مساله ديگر اينكه شعبه سهروردي خشك شويي ناتا اتاقي براي پرو و اندازه گرفتن قد يا ديگر جزئيات البسه براي اينكه لباس ها كوتاه يا بلند شوند، ندارد بنابراين مشتريان ناتا بايد در خانه، حالت ايده آل لباس را تعيين كنند يا لباسي را به عنوان نمونه در اختيار متصديان قرار دهند تا كار تعمير لباس شان به نحو احسن انجام شود.
  • مساله سوم اينكه اگر مي خواهيد رفوي لباس در خشكشويي ناتا انجام شود، بررسي كنيد كه اگر قبلا لباس تان به صورت سفارشي دوخته شده است و هنوز تكه هايي از آن پارچه را در خانه داريد، آن تكه هاي پارچه را به همراه بياوريد و آن را به متصديان خشك شويي ناتا تحويل دهيد تا نتيجه تعمير و رفوي لباس تان بهتر و ايده آل باشد.
  • نكته آخر اينكه از آنجاكه تعمير بيدزدگي كار سخت و پرحاشيه اي است، پيش از انتخاب رفوي لباس در خشكشويي ناتا با متصديان اين خشكشويي مشورت كنيد. به علاوه اين را هم بدانيد كه اين خشكشويي، تعمير لباس هاي پشمي را هم مي پذيرد.