خشک شویی خانگی خودتان را مهیا کنید

نكات ريز شیک پوشی و خانه داري
۸ مهر ۱۳۹۷
کد مشتری تون چنده؟
۱۴ مهر ۱۳۹۷

خشک شویی خانگی خودتان را مهیا کنید

چگونه فضای مناسب برای ماشین لباسشویی و بشور بساب در خانه پیدا کنیم
از آنجاکه شستشوی لباس به اندازه کافی سخت و خسته کننده است، قصد داریم شیوه هایی به شما یاد دهیم که به کمک آنها بتوانید جا و مکان خوبی برای ماشین لباسشویی و سبد لباس های چرک در خانه پیدا کنید.
اگرچه ممکن است فکر کنید خانه تان کوچک است و قادر نیستید جای جداگانه ای برای بشور بساب در خانه داشته باشید، باید بدانید که خانه تان هم به اندازه کافی جا دارد و هم می توان آن را به زیبایی تزیین کرد تا دلنشین و جذاب به نظر برسد.

خشک شویی خانگی

بهترین جاهایی که می توانید فضایی خالی برای داشتن یک خشک شویی خانگی پیدا کنید، آشپزخانه و در فضای حمام و سرویس بهداشتی است؛ جایی که امکانات لازم برای اتصال شلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی و همچنین دسترسی خوب و مناسبی به جریان الکتریسته داشته باشد. همین که از وجود این امکانات مطمئن شدید، کافی است تا بتوانید خشک شویی شیک خانگی تان را با کمی تغییر در دکوراسیون و کابینت ها برپا کنید.
اول طول و عرض و ارتفاع کابینت را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید ماشین لباسشویی تان در جای جدید جای می گیرد. البته حالت ایده آل این است که ماشین لباسشویی کمی از دیوار یا قفسه ها فاصله داشته باشد تا هوا به راحتی در اطراف آن جریان داشته باشد.

خشک شویی خانگی

قفسه های داخل یا خارج حمام که برای نگهداری لوازم شوینده تعبیه شده اند نیز قابلیت تغییر کاربری و در نهایت تبدیل به یک خشک شویی خانگی را دارند. اگر جایی برای شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی و جریان الکتریسیته پیدا کنید، چند قفسه چوبی دیواری در اطراف ماشین لباسشویی ایجاد و جایی برای سبد لباس های چرک پیدا می کنید و بعد، خشک شویی خانگی تان آماده است.

چند توصیه برای اینکه خشک شویی خانگی تان شیک تر باشد و فضای کمتری را هم اشغال کند:

  • میز اتو یا جعبه لوازم خیاطی تان را هم در کنار ماشین لباسشویی تان قرار دهید.
  • از سبدهایی در کنار خشک شویی خانگی تان استفاده کنید که انعطاف دارند و در فضاهای تنگ دچار شکستگی و تغییر فرم نشوند.
  • از فضای فوق العاده ای که دیوار می تواند در اختیارتان قرار دهد، غافل نشوید. جاکفشی ها و قفسه های سبکی که می تواند روی دیوار نصب شود، وسایل لباسشویی و اتوکشی شما را مرتب می کند و به خشک شویی خانگی تان نظم و سامان می دهد.