خشکشویی خانگی ام را چه رنگی کنم؟

توصیه های خوش پوشی برای میانسالان!
۴ دی ۱۳۹۷
مراقبت از کاپشن پر به خشک شویی بفرستیم
مراقبت از کاپشن پر
۸ دی ۱۳۹۷

پیش از این درباره اهمیت داشتن یک خشکشویی خانگی ، پیدا کردن فضای مناسب در آن و همچنین وسائل پرکاربرد در خشک شویی خانگی نوشته ایم. این بار قصد داریم به آنهایی که خشک شویی خانگی شان را درست کرده اند، رنگ هایی را پیشنهاد کنیم تا عاشق این قسمت از خانه شان شوند و از شستشو و تمیز کردن البسه خسته نشوند چراكه دکوراسیون خشکشویی خانگی هميت زيادي دارد.
سفید
رنگ سفید همچنان اولین و مهمترین رنگ پیشنهادی برای آن است که فضاهای کوچک را بازتر و بزرگ تر نشان دهید. به خصوص اگر در محوطه پیش رویتان پنجره ای وجود نداشته باشد. وجود نور خوب و کافی در خشک شویی خانگی یک ضرورت است چون تنها در این صورت است که میزان و تعداد لکه های لباس را می بینید. به علاوه رنگ سفید دیوارها با لوازم دیگری که رنگ های درخشان و روشن دارند و در خشکشویی هستند، خیلی خوب هماهنگ می شوند.

دکوراسیون خشکشویی خانگی

دکوراسیون خشکشویی خانگی

رنگ های ملایم
رنگ های ملایم شامل آبی، صورتی، زرد و سبز خیلی کمرنگ با تناژی که در طبیعت زیاد دیده می شود، علاوه بر اینکه فضای جذاب و شادی ایجاد می کند، فضای خشکشویی خانگی را هم باز و روشن تر از آنچه هست، نشان میدهد. با این حال اگر فکر می کنید این رنگ ها زیادی ملایم و روشن هستند، می توانید برای یک یا دیوار از دیوارهای خشکشویی تان از تناژهای تیره تر و تندتر استفاده کنید.
رنگ های متنوع
اگر خشکشویی خانگی تان در جایی مثل آشپزخانه تعبیه شده. جایی که کابینتهای قهوه ای با تناژهای مختلف دارد، میتوانید از رنگ های تیره برای دیوارها استفاده کنید؛ مثل آبی نفتی. درواقع وقتی شما از نعمت نور زیاد طبیعی در آشپزخانه-خشک شویی خود بهره مندید، هیچ ایرادی ندارد که رنگ سفید و رنگ های ملایم را فراموش کنید و رنگی متناسب یا حتی متضاد با کابینت ها برای نقاشی سقف و دیوارها را انتخاب کنید.

دکوراسیون خشکشویی خانگی

رنگ های خنثی
رنگ هایی همانند بژ و خاکستری که تحت عنوان رنگ های خنثی شناخته می شوند، در مواقعی مناسبند که دکوراسیون خشکشویی خانگی از فاصله دور مثلا از آشپزخانه، راهرو یا اتاق خواب دیده می شود و در معرض دید است. به علاوه از آنجاکه خشک شویی های خانگی معمولا کوچک هستند، رنگ خنثای دیوارها اجازه می دهد که این محوطه بزرگ تر و بازتر به نظر بیاید.
رنگ مورد علاقه تان
با وجود همه توصیه ها و پیشنهادهایی که در بالا آمد، هیچ کس به اندازه خودتان نمی تواند مشخص کند که بهترین و زیباترین رنگ موجود برای خشکشویی خانگی تان چیست. اگر به رنگ مورد علاقه تان ایمان و روحیه ای هنری دارید، بهتر از هر معماری می توانید بگویید که چه رنگ هایی را با چه ترکیبهایی باید مخلوط کنید تا در نهایت به خشک شویی خانگی مورد علاقه و مورد نظرتان برسید.