خشك شويي لباس عروس در يك نگاه

مزاياي خشك شويي آنلاين
۲۸ شهریور ۱۳۹۷
خشكشويي لباس هاي مارك دار و نكاتي درباره برچسب مراقبت از لباس
۱ مهر ۱۳۹۷

خشك شويي لباس عروس و شستشوي لباس عروس

خشك شويي لباس عروس، شستشوي لباس عروس يا حتي نگهداري آن به اين دليل كه اين لباس جزو البسه گران قيمت محسوب مي شود، اهميت زيادي دارد. شعبه سهروردي خشك شويي ناتا به مشترياني كه درباره شستشوي لباس عروس مي پرسند، توصيه مي كند كه اين لباس را به چند دليل در خانه نشويند و آن را حتما براي شستشو و اتو شدن به خشك شويي بسپارند.

چرا نبايد لباس عروس را با ماشين لباسشويي خانگي شست؟

لباس عروس به اين دليل كه لباس ساده اي نيست و معمولا سنگ دوزي شده است يا تزئينات خاصي مثل مروارید دوزي دارد، بايد با دستگاه هاي مخصوص خشك شويي شسته و سپس اتوكشي شود چراكه چنگ زدن یا انداختن این لباس ها در ماشین لباسشویی باعث میشود سنگ يا مرواريد لباس ها کنده شود. به علاوه، اين لباس، سفيد است و به سفيدشويي نياز دارد تا رنگ پارچه آسيب نبيند و افراد در خانه اين امكانات را ندارند. بنابراين بهتر است خشك شويي لباس عروس را به حرفه اي ها بسپاريد.

از سوي ديگر، لباس عروس چند لایه بودن است و از انواع مختلف و متفاوتی از تور و پارچه و دیگر مصنوعات در ساخت آن استفاده شده است بنابراين خشك شويي لباس عروس يا اتوكشي آن در محل هاي مخصوصي انجام شود چون شستشو يا اتوكشي هر كدام از اين پارچه ها متفاوت از ديگري است و با ماشين هاي لباسشويي خانگي امكانپذير نيست.

خشك شويي لباس عروس

اگر لباس عروس را به صورت آماده مي خريد، اطلاعات مربوط به جنس پارچه و راهنماي مربوط به شستشوي لباس عروس را نگاه داريد. اين دستور العمل، متصديان خشك شويي ناتا را كمك ميكند تا از بهترين شوينده و بهترين شرايط براي خشك شويي لباس عروس استفاده كنند. اما اگر لباس، برچسب شستشو نداشت، به جنس پارچه دقت كنيد. لباس هاي عروس معمولا از جنس پلی‌استر، استات، شیفون، وال، پارچه توری ابریشمی، ارگانزا و پنبه دوخته شده اند و هر كدام از اين پارچه ها، شيوه مخصوص به خودشان را براي شستشو دارند. پس اگر از خشك شويي لباس عروس تان منصرف شده و تصميم گرفته ايد كه شستشوي لباس عروس را در خانه انجام دهيد، پيش از اين كار، حتما با متصديان خشك شويي ناتا مشورت كنيد و از آنها بپرسيد كه با چه شيوه اي بايد اين كار را بكنيد و از چه مايع شوينده اي استفاده كنيد.

اين نكته را هم به ياد داشته باشيد كه اگر نخواستيد خشك شويي لباس عروس را به شعبه سهروردي خشك شويي ناتا بسپاريد و اصرار داريد كه لباس را در خانه بشوييد، بعد از شستشو از هیچ وسیله خشک‌کنی استفاده نکنید، لباس تان را هم براي طولاني مدت در معرض آفتاب قرار ندهيد.

به جز نكاتي كه بايد در هنگام خشك شويي لباس عروس به آنها دقت كنيد، كارهاي ديگري هم هست كه براي نگهداري و مراقبت از لباس عروس بايد انجام دهيد تا از كيفيت آن كاسته نشود. براي مثال، پيش از آنكه لباس خيلي كثيف شود، از سرويس سفارش آنلاين خشك شويي ناتا استفاده كنيد و نگذاريد رنگ لباس تغييركند. همچنين لباس را در معرض آلودگي قرار ندهيد چون رنگ آن به‌تدریج تغییر مي كند و متمایل به زرد مي ‌شود. در اين صورت، حتما به خشك شويي مراجعه كنيد تا شسته و اتوكشي شود.