موسسه اي براي آموزش خشك شويي

خشک شویی لباس های شب و مجلسی
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
آيا لباس ها با خشك شويي آب مي روند؟
۲۷ شهریور ۱۳۹۷

موسسه آموزشي خشك شويي استراليا با نام مخفف DIA كه يكي از اهدافش آموزش خشك شويي است، با قرار گرفتن در راس اين صنعت، كسب و كار خشك شويي در استراليا را بازتعريف كرده است.

مسئوليت عمده و اصلي DIA، كمك كردن به اعضاي اين موسسه در حيطه هاي مختلف است، چه اين اعضا، صاحبان كسب و كار خشك شويي باشند، چه در زمينه هاي ديگري از جمله توليد پوشاك و …فعاليت كنند. اين زمينه هاي كمك رساني شامل استانداردسازي برچسب هاي مراقبت از لباس، دغدغه هاي زيست محيطي، آموزش و تربيت متصديان خشك شويي، تعمير و نگهداري دستگاه ها، خدمات مشتريان و ده ها مورد ديگر مي شود.

از اينها مهم تر اينكه اين موسسه آموزش خشك شويي ، تنها مرجع رسمي استراليايي است كه به صورت بين المللي، صنعت خشك شويي را معرفي مي كند از همين روست كه آن را به عنوان صدر اين صنعت در استراليا مي شناسند.

موسسه اي براي آموزش خشك شويي

ماموريت DIA اين است كه صنعت خشك شويي را در استراليا ارتقا بخشد و به بهبود شرايط آن كمك كند و در عين حال، اعضاي DIA را نيز حمايت كند. براي اين منظور، اين موسسه، اعضا را بر حسب اهميت شناسايي، معرفي و حمايت مي كند. همچنين اين موسسه وظيفه خود مي داند تا خدمات و محصولات مورد نياز براي صنعت خشك شويي را فراهم كند، كنفرانس ها و گردهم آيي هاي براي آموزش خشك شويي برگزار كند و در اطلاع رساني و آموزش اعضا و همچنين سهامداران بكوشد. به علاوه، موسسه DIA وظيفه دارد تا استانداردهايي براي صنعت خشك شويي تنظيم كند و ارتباط و شراكت انجمن و اعضا را بهبود ببخشد و توسعه دهد و نسبت به مدیریت خوب و موثر صنعت خشك شويي اطمينان حاصل كند.

از آنجاكه رسيدن به اين اهداف، تنها با جريان هميشگي ايده هاي نو و تازه محقق مي شود، مدير و اعضاي هيات مديره موسسه آموزش خشك شويي DIA هر سال تغيير مي كند. درحقيقت هفت مدير براي هفت شعبه اين مركز كه هدف اصلي اش آموزش خشك شويي است، وجود دارد كه هر كدام دو سال خدمت مي كنند و نيمي از اعضاي هيات مديره يك سال در ميان بازنشسته مي شوند.

با اين حال اعضاي هيات مديره كه مهارت هاي ويژه و مخصوصي دارند، بيش از دو سال كار مي كنند تا بتوانند در بخش هاي مختلف موسسه، همچون تجارت، توسعه كار، بخش هاي حقوقي و مالي تعادل برقرار كنند.

عمليات و اقدامات روزانه موسسه DIA توسط تيم مديريت اين موسسه و با يك پلن پيشرفته هدايت و رهبري مي شود و شاخص های کلیدی اي براي آموزش خشك شويي وجود دارد كه بر اساس آنها عملکرد مديران سنجيده مي شود. به همين دليل است كه نقش هيات مديره و مديران يكي از سياست هاي مديريت و پيشرفت اين صنعت در استرالياست.