مزاياي خشك شويي آنلاين

آيا لباس ها با خشك شويي آب مي روند؟
۲۷ شهریور ۱۳۹۷
خشك شويي لباس عروس در يك نگاه
۳۱ شهریور ۱۳۹۷

مزاياي خشك شويي آنلاين

در حالي كه بسياري از ما بر اين تصوريم كه شستن و اتوي البسه در خانه به صرفه تر است، يك سايت استراليايي اعتقاد دارد كه مزاياي خشك شويي آنلاين آنقدر خوب و اقتصادي هست كه لباس هايتان را در خانه نشوييد.

راحتي

وقتي البسه تان را به خشك شويي ناتا در خيابان سهروردي مي سپاريد، همه كاري كه براي شستن و اتو كردن لباس هاي تان بايد انجام دهيد، اين است كه يك صفحه اينترنتي باز كنيد! لباس شما به همين راحتي به خشك شويي ناتا برده، در آنجا شسته و اتو مي شود و بعد از دو روز هم به آپارتمان تان تحويل داده مي شود! پس چرا بايد به جاي چند كليلك ساده، ساعت ها در ماشين لباسشويي را باز و بسته كنيد و بعد هم لباس هاي تان را اتوكشي كنيد؟ از جمله مزاياي خشك شويي آنلاين اين است كه شرايطي را براي شما فراهم ميكند كه كارهاي مهم تر ديگري را در زندگي تان دنبال كنيد.

بزنم به تخته رنگ و روت وا شده!

يكي ديگر از مزاياي خشك شويي آنلاين اين است كه رنگ لباس هايتان ثابت بماند. در حقيقت خشك شويي لباس نسبت به ديگر شيو هاي شستشو اين مزيت را دارد كه لباس ها را نرم و سفيد نگاه دارد.

خشك شويي در سال ۱۹۱۳ به استراليا رسيد و از آن زمان تاكنون بهترين شيوه براي تميز كردن لباس ها شناخته شده است. در اين شيوه از محلول هاي پاك كننده اي براي زدودن چربي، كثيفي و گرد و خاك از پارچه استفاده مي شود كه بهتر از استفاده از آب و مواد شوينده موجود در بازار براي اين هدف است؛ به خصوص كه در بسياري از موارد، آب و پودر هاي شوينده قادر به از بين بردن لكه هاي چربي و …نيستند.

مزاياي خشك شويي آنلاين

اين يكي از مزاياي خشك شويي آنلاين است كه پارچه هايي كه از مواد اوليه طبيعي بافته شده اند، مثل پشم يا ابريشم در صورت خشك شويي به راحتي و سرعت تميز مي شوند بدون اينكه تغيير سايز يا رنگشان را از دست بدهند. البته الیاف مصنوعی مثل پلي استر نيز واكنش خوبي به مواد به كار رفته در خشك شويي نشان مي دهند.

به علاوه با فرستادن البسه براي شعبه سهروردي خشك شويي ناتا، لباس ها مدت زمان بيشتري در شرايط تقريبا نو مي مانند و به اين وسيله از كوتاه شدن، كوچك شدن يا از دست رفتن رنگ لباس ها جلوگيري مي شود.

تجربه و تخصص

چرا بايد با امتحان كردن ميزان سردي و داغي آب و شوينده هاي متفاوت براي لباس هاي متفاوت، ريسك افت كيفيت البسه تان را به جان بخريد و از مزاياي خشك شويي آنلاين استفاده نكنيد، وقتي خشك شويي هايي نظير خشك شويي ناتا در خيابان سهروردي، دهه هاي متمادي، اين آزمون و خطاها را انجام داده و حالا با ثروت تجربه و تخصص مي تواند از پرداخت هزينه هاي اضافه توسط شما پيشگيري كند؟!

طول عمر بيشتر لباس ها

برخلاف باور عمومي بسياري از ما، شستشوي مكرر البسه، به آنها آسيب نمي رساند. شستشوي مكرر، طول عمر لباسها را به واسطه زدودن لکه ها و گرد و خاک ها افزايش ميدهد چون به عنوان ساینده الیاف لباس عمل مي کند و شما با بردن لباس هايتان به صورت منظم به خشك شويي ناتا در خيابان سهروردي، از سرمايه تان محاظت مي كنيد.

از سوي ديگر، در فرايند خيابان سهروردي، مرحله آخر كه با عنوان مرحله «اتمام» نيز شناخته مي شود، اهميت و حساسيت بسيار زيادي دارد چراكه در اين مرحله، لباس ها خشك مي شوند و كمي بالا و پايين شدن حرارت دستگاه براي خشك كردن لباس ها مي تواند نتايج بدي براي يك خشك شويي و همچنين براي البسه داخل دستگاه داشته باشد. در حالي كه خشك شويي ناتا به لطف تجهيزات مخصوصي كه براي اين مرحله دارد، لباس ها را طوري به مشتري تحويل مي‌دهد كه گويي، قبلا استفاده نشده اند و نو هستند.

از همه اينها مهمتر اين است كه با وجود مزاياي خشك شويي آنلاين مجبور نيستيد تمام پنج شنبه و جمعه خود را پشت ميز اتو بگذرانيد.