ویژگی های یک خشکشویی حرفه ای چیست؟

قوانین و مقرراتي كه همه خشکشویی ها به آن نيازمندند
۲۹ مهر ۱۳۹۷
لباس های چرمی و راه های نگهداری و مراقبت از چرم
۱ آبان ۱۳۹۷

اگر به دنبال یک خشکشویی حرفه ای در تهران هستید، در این متن ویژگی هایی را که سایت های خبری بریتانیایی برای بهترین خشکشویی لندن برشمرده اند، عنوان کنیم. موازدي كه مي تواند عينا درباره بهترين خشكشويي تهران هم مصداق داشته باشد.
خوش آمدگویی گرم و صمیمانه
خوشامدگویی فقط در ایران نیست که یک کسب و کار را در دسته معتبرها و حرفه ای ها قرار می دهد. اگر خشک شویی ای که در حال حاضر لباس‌هایتان را به آن می دهید، چنین ویژگی ای را ندارد، یک خشکشویی حرفه ای محسوب نمی‌شود. در حقیقت یک خشکشویی حرفه ای ، خشکشویی ای است که کارکنانش به غیر از تمیز کردن و خشکشویی لباس ها به دقت به سوالات و نگرانی های مشتریانش گوش فرا می دهند و به اصطلاح مشتری را تحویل می‌گیرند.
به عبارت دیگر، یک خشکشویی حرفه ای ، به طور کامل اهمیت تعاملات شخصی و روابط با مشتریان را درک می کند، به این دلیل که یک خشکشویی حرفه ای به خوبی می داند که ایجاد روابط خوب شخصی کارکنان در کنار خدمات با کیفیت، چه تاثیری می تواند بر این کسب و کار داشته باشد.
سیاست بازپرداخت در صورت خسارت
کار کردن در صنعتی که روزانه با تعداد زیادی پارچه و لباس سر و کار داریم، آسیب رسیدن به لباس ها خواه ناخواه اتفاق می افتد و غیرقابل اجتناب است. مساله این است که آیا یک خشکشویی حرفه ای تمهیداتی در صورت وقوع چنین اتفاقی اندیشیده یا نه. بنابراین یکی از اولویت های
یک خشکشویی حرفه ای این باید باشد که امکان خسارت رساندن به مشتری را دور نداند و بداند که در صورت مفقود شدن یا آسیب زدن به یک لباس جه کار باید بکند و چه میزان باید به مشتری خسارت پرداخت کند و مراجعان خود را همیشه راضی و خشنود نگاه دارد.

یک خشکشویی حرفه ای

خدمات منحصر به فرد
همه می دانیم که شستشوی کارآمد و مؤثر، جزء خدمات اصلی تمام شرکتهای خشکشویی است؛ بعضی از خشکشویی ها هم هستند که خدمات تعمیر یا تا کردن البسه را نیز ارائه می دهند اما یک خشکشویی حرفه ای این خدمات را به علاوه سرویس آنلاین جمع آور لباس ها و تحویل آن به درب منازل در کنار یکدیگر عرضه می‌کند و موجبات صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری را فراهم می آورد.

شناخت دقیق و مناسب از لباس و پارچه ها

یک خشکشویی حرفه ای می داند که داشتن دانش نوع و جنس البسه و پارچه ها چه اندازه می تواند بر کار درست یک خشکشویی تاثیر بگذارد. لباسها و پارچه های متعدد با جنس های متنوعی در بازار وجود دارند و یک خشکشویی حرفه ای باید به تمام این موارد تسلط داشته باشد تا بتواند شیوه شستشوی خاص آن پارچه را به کار گیرد و به البسه صدمه وارد نکند.
هم اکنون زمان آن رسیده که از خود بپرسید آیا خشکشویی ای که به آن مراجعه می کنید، ویژگی های یک خشکشویی حرفه ای را دارد یا نه.