پوشاندن لوله ها در خشکشویی خانگی

خدمات خشکشویی ناتا
ما هنوز مهربانیم و خوشبخت…
۳ بهمن ۱۳۹۷
راهنمای انتخاب رنگ کروات از نگاه بهترین خشکشویی مرکز تهران
راهنمای انتخاب رنگ کروات
۸ بهمن ۱۳۹۷

پوشاندن لوله ها در خشکشویی خانگی
انتخاب مکانی درست در خانه برای خشکشویی خانگی شما اولین مرحله خشکشویی داشتن است. بعد از رنگ کردن خشکشویی خانگی به رنگی که با دکوراسیون محیط هماهنگ است، باید به تمهیدات بعدی بیندیشید. یکی از این تمهیدات، پوشاندن لوله هایی است که از ماشین لباسشویی به شبکه فاضلاب متصلند. نه تنها این لوله ها که سیم‌ها و هر آنچه ماشین‌های لباسشویی و اتو و … را در این محیط به منبع آب و برق متصل می‌کند، نیز باید به شکل مناسبی پنهان یا با دکوراسیون محیط هماهنگ شود.

معمولا سیم اتصالات برق، سه راهی‌ها و …. به طور نامنظمی در خشکشویی های خانگی دیده می شوند. در حالی که همه این ابزار و لوازم میتواند در دیواری کاذب پنهان شود. و ظاهر خشک شویی خانگی را زیبا و جذاب جلوه دهد. همان طور که دیوارهای خانه در درون خود پر از سیم و لوله دارند.
در ابتدا فاصله لوله ها تا منبع تغذیه را اندازه گیری کنید و به این اندازه یک سانت اضافه کنید. چون نباید لوله ها و دیگر لوازم در خشکشویی خانگی به دیوار کاذب مان برخوردی داشته باشد.

پوشاندن لوله ها در خشکشویی خانگی

پوشاندن لوله ها در خشکشویی خانگی

سپس چهارچوب مورد سلیقه‌تان را در نظر بگیرید و آن را به اندازه فاصله لوله ها تا ماشین لباسشویی، بسازید.
فاصله پشت ماشین لباسشویی تا دیوار به اندازه ای خواهد بود که بتوانید چهارچوب ساخته شده تان را در آنجا قرار دهید. با این حال ممکن است نتوانید همه سیم ها و لوله ها را پشت دیوار کاذب پنهان کنید. مخصوصا اگر دو ماشین در خشکشویی خانگی تان داشته باشید.

نکته مهم آنکه چهارچوب باید طوری ساخته شود که با دیوارهای اصلی در خشکشویی خانگی یا همتراز باشد یا هماهنگ. این نکته را درباره طول و عرض چهارچوب و همچنین رنگ آن در نظر بگیرید. از آنجاکه این دیوار یا چهارچوب را در خارج از منزل باید بسازید، دقت کنید طوری باشد که بتوانید آن را در ورودی عبور دهید. اگر دیوار کاذبتان زیادی بزرگ است و همه آن از در رد نمی‌شود، آن را به چند قطعه تقسیم کنید.

برای نصب چهارچوب، باید آن را به دیوار اصلی در خشکشویی خانگی متصل کنید. به این صورت که آن را با میخ به دیوار بچسبانید.
از آنجاکه تمام فضایی که سیم ها و لوله ها در آن قرار دارد، به طور کامل در چهارچوب شما قرار نمی‌گیرد، باید خلاق باشید. باید فضاهای خالی را پیدا کنید و آن را با چهارچوب تان در خشکشویی خانگی تان مچ کنید.