خشكشويي ناتا در خيابان سهروردي جنوبي ارتباطي با عالم غيب ندارد!

در بزرگ ترين خشك شويي دنيا چه مي گذرد؟
۱۸ شهریور ۱۳۹۷
چرا بهتر است لباس هايمان را به خشك شويي بدهيم؟ يا مزاياي خشك شويي لباس در يك نگاه
۲۰ شهریور ۱۳۹۷

كنار خشكشويي ناتا در خيابان سهروردي جنوبي  يك مركز راديولوژي دندان است كه تابلوي شفاف و روشني نصب نيست و در آدرس شان، از اسم خشكشويي ناتا استفاده كرده اند.

چون خشكشويي ناتا سر كوچه قرار دارد و همه مي توانند آن را به خاطر تابلوي بزرگي كه دارد، ببينند. به علاوه در كارت ويزيت اين مركز نوشته شده: جنب خشكشويي ناتا. به همين دليل هم به خشكشويي ما زياد مراجعه مي كنند كه بپرسند عكس دندان دقيقا در كدام ساختمان گرفته مي شود.

اين راديولوژي دندان در خيابان سهروردي جنوبي براي تبليغاتش، تراكت هايي منتشر كرده است. اين تراكت هاي تبليغاتي دست همه مراجعان ديده مي شود. تراكت هايي كه رنگ و شكل ظاهري‌اش برايم شناخته شده است و اگر كسي آن را در دستش داشته باشد و كمي جلوي مغازه ما مكث كند، مي دانم كه دنبال آدرس مي گردد و آماده ام كه كمكش كنم تا آدرس مورد نظرش را پيدا كند.

چند روز قبل، يك خانمي يكي از همين تراكت ها را در دست داشت و جلوي مغازه ما ايستاده بود. تا ديدمش، با اين ذهنيت كه دنبال آدرس مي گردد، آدرس راديولوژي را بلند بلند گفتم كه بشنود. برخلاف باقي مشتري ها كه تشكر مي كردند و مي رفتند، من را متعجب نگاه كرد و گفت: شما از كجا متوجه شديد كه من دنبال آدرس مي گردم؟ من هم خيلي صادقانه توضيح دادم كه روزي ۵۰ بار به كساني كه دنبال آدرسن راديولوژي دندان هستند و آن كاغذ را در دست دارند، توضيح مي دهم و كمكشان مي كنم كه راديولوژي را پيدا كنند. چند ثانيه اي سكوت كرد و با لحني كه اصلا قانع نشده بود، دوباره پرسيد يعني هيچ چيز از عالم غيب و علوم غريبه نمي دانيد؟

اين بار من بودم كه تعجب كردم و بيشتر از آن، خنده ام گرفته بود اما سعي كردم نخندم و بالاخره بعد از اينكه يك بار ديگر با لبخند ماجرا را توضيح دادم و گفتم كه تابلوي راديولوژي مشخص نيست، خانم  قانع شد كه خشكشويي ناتا در خيابان سهروردي جنوبي ارتباطي با عالم غيب ندارد!