چگونه بوی بد حوله ها را از بين ببريم؟

هزینه خشک شویی لباس عروس
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
تاریخچه ساخت و تولید پودر لباسشویی
تاریخچه ساخت و تولید پودر لباسشویی
۳ تیر ۱۳۹۸

فصل تابستان و استخر رفتن نزدیک است و آزار حوله هایی که به خاطر رطوبت، بوی بدی می‌دهند، دوباره آغاز می‌شود. درواقع این رطوبت  فضا را برای رشد باکتری های عجیب و غریب فراهم می کند. و اگر خیلی ناراحت نشوید باید بدانید که اساسا این بوی بد باکتری های در حال قد کشیدن است که شامه شما را آزار می‌دهد. آنچه در ادامه می‌خوانید راه حل هایی است برای رفع بوی بد حوله ها است.

اولین دلیل بوی بد حوله ها این است که ما باکتری ها و چربی بدن مان را از حمام با خودمان به حوله منتقل می‌کنیم. چه طور؟ به خاطر عدم شستشوی درست خودمان. شستن زیر بغل، کشاله ران و پاها امیت بسیار زیادی دارد. به خصوص اگر بچه ها را تنها به حمام می‌فرستید باید این نکات را به آنها گوشزد کنید تا سلامتی شان به این دلیل تهدید نشود.

همیشه حوله را بعد از استفاده آویزان کنید. و به یاد داشته باشید که مبل هایی که روکش پارچه ای دارند یا سبد لباس ها گزینه خوبی برای آویزان کردن حوله به حساب نمی آیند. همچنین آویزان کردن حوله خیس در معرض هوای آزاد بهتر از آویزان کردن آن در حمام مرطوب است.

چگونه بوی بد حوله ها را از بين ببريم؟

چگونه بوی بد حوله ها را از بين ببريم؟

قدم سوم برای داشتن یک حوله بدون باکتری، تمیز و خوشبو یا دست کم بی بو داشته باشید این است که از تمیزی و سلامت ماشین لباسشویی خانه هم اطمینان حاصل کنید. ما انسان ها روزانه یک میلیون سلول پوستی از دست می‌دهیم که بیشتر آنها در لباس هایمان باقی می ماند و به واسطه البسه مان، وارد ماشین لباسشویی می شود. بنابراین اینکه ماشین لباسشویی تان تمیز و عاری از بو باشد، عامل مهمی در رفع بوی بد حوله ها محسوب می شود.

از آنجاکه اکثر ما زیاد از حوله استفاده می کنیم و حوله ها یمان اکثر مواقع مچاله است، شستشوی مداوم حوله ها بسیار ضروری است. اما از آن مهم تر این است که روزهای آفتابی را غنیمت بشمرید و بعد از شستشوی حوله آن را در برابر آفتاب پهن کنید تا عاری از هرگونه میکروب و بو شود و از شر بوی بد حوله ها خلاص شويد.